Bilnex Yazılım Ticari, Muhasebe, Market, Mağaza ve Mobil Programları

Destek Türleri


Uzaktan Destek Sözleşmesi Hizmeti
 
Bilnex Business Solutions, uzaktan on-line bağlantı yoluyla kullanıcının sistemine bağlanarak, anında sorun teşhisi, dosya transferi yapmaktadır. Bu hizmetimizden yararlanabilmek için kullanıcılarımızın Koruyucu Bakım Sözleşmesi hizmetimizi alıyor olmaları gerekmektedir.
 
Koruyucu Bakım Sözleşmesi 
 
Bilnex’in garanti süresi bitiminde kullanıcıların Bilnex ürünlerinden yüksek verim almaya devam etmeleri, değişen iş koşulları ve yasal düzenlemelerin anında ürüne yansıtılarak ek bir maliyet oluşturmaması için Koruyucu Bakım Hizmeti verilir.
 
Koruyucu bakım hizmeti kullanıcıların daima güncel sürümlere sahip olmalarını, kayıtlarınının düzenli olarak konusunda uzman eğitim elemanları tarafından kontrol edilmesini, yedeklerinin düzenli olarak alınmasını vb. hizmetleri kapsamaktadır.
 
Telefon Destek Hizmeti
 
"İhtiyacınız Olan Çözümler Sunar"yaklaşımına uygun olarak, telefon destek hizmeti yurdun her köşesinden arayan lisanslı Bilnex kullanıcılarına, Bilnex ürünlerinin kullanımına yönelik tüm soruların yanıtlanması amacı ile Bilnex Business Solutions tarafından mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak verilir.
 
Telefon Destek Hattı : (0242) 243 42 32 (Pbx)
 
Saatleri : Pazartesi - Cuma Cumartesi 09:00 - 18:00 09:00 - 17:00
 
Eğitim ve Destek Hizmeti
 
Bilnex Business Solutions ürünlerinin kullanıcı eğitimleri konusunda uzman Yetkili Eğitim Merkezleri ve İş Ortaklarımız tarafından verilir. Bilnex ürünlerinin, kullanımında karşılaşılan sorunların giderilmesi, parametre ayarlarının tanımlanması ve kendi iş süreçlerine uygun özel raporlar geliştirilmesi hizmeti de konusunda deneyimli Bilnex İş Ortakları tarafından verilir.