Bilnex Yazılım Ticari, Muhasebe, Market, Mağaza ve Mobil Programları

Satın Alma Programı ile İş Takibinizi Kolaylaştırın

Satın Alma Programları

Ticarette bir deyim vardır: “Mal satarken değil, alırken kazanılır.” Çünkü bir malı ya da hizmeti satarken kâr etmek ne kadar önemli ise, satın alırken ederinden fazla ödeme yapmamak ve alınan ürün ya da hizmetin ihtiyacınızı karşılaması, başlangıçta taahhüt edilen şartları yerine getirmesi de bir o kadar önemlidir. İşte, bu sebeple kurumlar için tıpkı satış yapmak gibi doğru satın alma yapmak da öncelikli işlerden biri.

Sektöre göre değişiyor olsa da, pek çok sektörde satın alma departmanları oldukça yoğun çalışan, aynı anda pek çok ürün ya da hizmet için araştırma ve alım gerçekleştiren, üstelik yaptıkları alımlarla kurumun maliyetlerini ve kârlılığını olukça etkileyen departmanlardır. Satın alma işlemlerinin doğru ve verimli olarak gerçekleştirilmesi için de yapılması en mantıklı olan şey bir satın alma programı kullanılmasıdır. Peki, “Satın alma programı kullanmak kuruma ne tür avantajlar sağlar?” gelin birlikte inceleyelim:

Dilediğiniz Kadar Teklif Toplayın

Ne kadar çok teklif toplarsanız, aradığınız özelliklere uygun olan ürün ya da hizmeti o kadar kolay bulursunuz. Ama bu teklifleri toplamak da farklı parametrelere göre karşılaştırmak da pek kolay işler değildir. Oysa satın alma programı kullandığınızda çok sayıda teklif toplasanız bile son derece pratik olarak bu tekliflerin girişlerini yapabilir, farklı parametreler bazında karşılaştırabilir, isterseniz daha sonra değerlendirmek üzere arşivleyebilirsiniz.

İşlerinizi Kategorize Edebilirsiniz

Yazımızın başında da belirttiğimiz gibi satın alma departmanları genellikle yoğun bir tempoda çalışırlar. Bu anlamda işleri düzenlemek için onları kategorize etmek gelen talepleri iç kullanım, üretim, satış gibi kategorilere ayırmak işleri kolaylaştıracaktır, satın alma programı üzerinde bunu kolaylıkla yapabilirsiniz.

Zamanınızı Doğru Yönetin

Elbette her işin yapılması kadar zamanlaması da önemlidir. Satın alma programı üzerinden ürün ya da hizmetlerin satın almalarının ne kadar süresi olduğunu takip edebilirsiniz.

Sipariş Takibi Yapabilirsiniz

Satın alma programı ile verdiğiniz siparişlerin ne aşamada olduğunu takip edebilirsiniz.

Muhasebe Programları ile Entegre Edebilirsiniz

Satın alma programlarını mevcut muhasebe programınız ile entegre edebilir; satın alma işlemlerini talep, sipariş, irsaliye, fatura evraklarına otomatik olarak aktarabilirsiniz.

Eğer siz de satın alma programına ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız tüm bunlar ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

El Terminali Sayım Yönetimi Nedir?

10.5.2019 ,  El Terminali Sayım Yönetimi

Devamını Oku

E-Mutabakat Nedir, Ne İşe Yarar?

21.3.2019 ,  E-Mutabakat Uygulamaları

Devamını Oku

Üretim Yönetimi Programları ile Neler Yapabilirsiniz?

1.3.2019 ,  Üretim Yönetimi Programları

Devamını Oku

Oto Servis Programları

14.12.2018 ,  Oto Servis Programları

Devamını Oku

Yeni Ürünümüz: Bilnex Puan Takip Modülü

22.11.2018 ,  Bilnex Puan Takip Modülü

Devamını Oku

Offline Ticari Programlar Ne İşe Yarar?

12.09.2017 ,  Offline Ticari Programlar

Devamını Oku

Mobil Saha Satış Yönetimi Programları

31.08.2017 ,  Mobil Saha Satış Yönetimi

Devamını Oku

Ticari Programlar ve Muhasebe Programları Ne İşe Yarar?

29.08.2017 ,  Ticari Programlar ve Muhasebe Programları

Devamını Oku

Muhasebe Programı Nasıl Seçilmelidir?

26.08.2017 ,  Muhasebe Programları

Devamını Oku